dinsdag 9 september 2008

Doopdienst 07-September-2008

Doopdienst 07-September-2008,

Ben nog steeds in Mabopane en we hebben veel suc6. Zondag hadden we 3 doopelingen. Leah Thelma en Kgomotso Khati... die je hier onder op de foto kan zien met hun familie, we also teach the other family members the 'Restored Gospel'. Dit zijn mijn eerste doopelingen en ben erg trots op ze!!! Kgomotso (de jonge 16 jr), heb ik persoonlijk gedoopt. De doopdienst kon niet beter, het was erg goed en we waren allemaal erg nerveus en in spanning!!! Vooral Ik!!! :D. We zaten met zijn allen naast elkaar in de kerk te luisteren naar de mooie toespraken. Ik ben zo trots op ze. Ik voelde me erg goed en de Geest was sterk aanwezig!!!

Nu gaan we ze helpen te volharden tot het einde, zodat ze bij onze Hemelse Vader terug kunnen keren, so they will be blessed upon the earth and after this life (mosiah 2: 41) !!! Hopelijk kiest de rest van de familie er ook voor om Christus te volgen en gedoopt te worden, zodat ze met ze allen kunnen terug keren, as one big happy Family!





Geen opmerkingen: