maandag 22 september 2008

Breaking News

Hallo Familie en vrienden,

Gister hadden we weer 3 doopelingen, de doopdienst was uiteraard goed!! Heb wat foto's hier beneden. Het werk gaat zo goed, maar heb ook wat minder nieuws, altans voor mij dan. Ik word woensdag overgeplaatst naar een ander gebied, Benoni, dat licht ten oosten van Johannesburg en is een aanhangsel van de stad. Ik ga nu dus naar town en verlaat het sandige township. Het is de geboorte plaats van de actrise "Charlize Theron" :D. Ik Ga dus nu meer naar de blanke mensen, hehe :D, dus kan ik beginnen me nederlands overhoopt te halen, met afrikaans te spreken. By the way me nederlands is al erg slecht :D. Het is erg treurig voor mij om Mabopane te verlaten en ik ga het zeker missen. Town gaat heel anders worden kwa alles en het werk is een stuk moeilijker, je kan het meer vergelijken als Nederland, maar misschien met me afrikaans kan ik een goede eerste indruk maken :D






Geen opmerkingen: