maandag 9 juni 2008

Hey familie en vrienden!!!

Het gaat hoe goed, voor winters is het nog steeds lekker weer zon 23 graden. Heb zon mooi streep in me nek hehe!! Leuke ervarging zijn: Aan de verkeerde kant reiden hehe. We reiden hier aan de linker kant van de weg en in de rechter kant van de auto, dat kan soms wel verwarrent zijn :D. Maar gaat erg goed hoor. De mensen zijn hier erg vriendelijk en het is heerlijk om ze te helpen ''To come unto Christ by helpen them receive the restored gospel through fath in Jesus Christ and is Atonement'' Haha wist dit niet in het nederlands te vertellen. Me nderlands word nu al slecht als ik nederlands wil spreken moet ik vet nadenken dus das wel gek. Het afrikaans is zo grappig soms erg moeilijk te verstaan maar in the townships, waar ik dus dien, spreken ze weinig afrikaans maar zulu ofzo iets, dus dat schiet niet erg op hehe! Ik zal nog wat foto's plaatsen als het lukt. Jullie kunnen me gewoon emailen hoor mijn email adres is elderrijken@myldsmail.net. Ik email elke maandag!

Ik mis jullie allen!!! Hier nog wat foto's:



















Geen opmerkingen: