dinsdag 8 april 2008

Afscheidsdienst, Vertrek

Zondag 27 April is mijn afscheidsdienst in Heerenveen. De kerk begint om 9.30, maar de avondmaaldienst begint om 11.15 uur, hier zal ik dus een woordje doen. U bent van harte welkom! Dit wel graag a.s.a.p door geven zodat ik weet hoeveel soep ik moet maken voor na de dienst.

Woensdag 30 april zal ik vanaf Schiphol vertrekken rond 19.05 uur met British Airways. Ik zal eerst naar Engeland gaan, waar ik me reis 2 uur later zal voortgaan naar Johannesburg, South Africa.

Donderdag 1 May zal ik op het vliegveld in Johannesburg rond 9:30 uur (afrikaanse tijd) worden opgehaald en naar het 'MTC' (Mission Training Center) worden gebracht. Hier zal ik informatie krijgen over Zuid-Afrika, Botswana, Lesotho en het gebied waar ik zal beginnen met werken. Ook krijg ik hier nog lessen, o.a. te leren mensen beter te kunnen aanspreken , waardoor het zendingswerk effectiever word. Ik zal hier ongeveer 3 weken verblijven voordat ik het zendings gebied in wordt gestuurd. Daarna zal ik naar me gebied worden gestuurd en zal ik weten wie mijn eerste collega word, spannend!!!

Geen opmerkingen: