maandag 16 februari 2009

Hallo iedereen.....

In Benoni heb ik een spinnebeet opgelopen, dus ik heb maar ff een foto gemaakt, dit is na een week van de beet... Het witte en rode was eerst zwart todat me huid eraf was... (links)

Zaterdag zouden we service doen met een aantal jonge mannen, omdat hun lift niet op kwam dagen moesten we allemaal maar in de auto... (rechts) De rechte Elder/ Elder Mnamata, met het groene t-shirt is mijn nieuwe collega...




Service: (Rechts) De tuin, vooral achterin was vol met 'bushbush', op de linker foto zie je hoe vlak en leeg het nu is de volgende keer gaan we terug en maken we een mooi tuintje....




1 opmerking:

Unknown zei

Getsie Lucas!!!
Dat ziet er echt niet goed uit :S
Ik hoop dat je er al minder last van hebt!! en dat je er niets aan overhoudt ofzo!! Sjonge jonge!!

Verder altijd leuk om foto's van je te bekijken!! zal eens wat vaker een reactie plaatsen ;)!!

Tot mails, x je zusje